Concert Whitesnake in Romania Concert Whitesnake in Romania

31 ianuarie 2011


  Dupa cum a anuntat si formatia pe site-ul acestora, WHITESNAKE va vizita Romania in cadrul turneului ce promoveaza noului material discografic intitulat "Forevermore", album ce va fi lansat pe 25 martie 2011. Evenimentul va avea loc in data de 03 iulie 2011 la Romexpo in Bucuresti.

  Date confirmate pana acum sunt urmatoarele:


Iunie 02 - Moscow, Russia - Megasport Arena
Iunie 04 - St. Petersburg, Russia - Icearena
Iunie 13 - Newcastle, UK - City Hall
Iunie 14 - Glasgow, UK - Clyde Auditorium
Iunie 16 - Wolverhampton, UK - Civic
Iunie 17 - Manchester, UK - Apollo
Iunie 19 - Bournemouth, UK - BIC
Iunie 20 - London, UK - Hammersmith Apollo
Iunie 22 - Milano, Italy - Gods of Metal
Iunie 25 - Dessel, Belgium - Graspop Metal Meeting
Iunie 28 - Prague, Czech Republic - Saska Arena
Iunie 29 - Vienna, Austria - Stadthalle
Iulie 01 - Belgrad, Serbia - Arena
Iulie 03 - Bucuresti, Romania - Romexpo
Iulie 08 - Sofia, Bulgaria - Akademik Stadium

  "Forevermore" este produs si mixat de David Coverdale, Doug Aldrich si Michael McIntyre in studiourile Snakebyte si Grumblenott Studios & Villas in Nevada si California.
  Grupul va lansa in data de 21 februarie primul single de pe acest album, Love Will Set You Free.






vizualizari: 455




Comentarii:

23:58 | 31 ianuarie 2011
co

Nu m-as duce nici gratis; poate, doar daca m-ar plati cineva; trebuie sa fie prea tampit cineva care sa nu cunoasca faptul ca si-au incheiat def. cariera in 89, iar Coverdale nu mai are de multi (zeci) ani niciun fel de voce; dealtfel, nici n-a putut canta in iulie 08 la Best Fest, ioar eu l-am vazut in 97 la Palatutului cand a avut voce ragusita, scuzandu-se ca a venit racit din rusia, ca nici nu voia sa cante initial. E preferabil un altfel de Whitesnake, Avantasia 10, cu un Lande marca Coverdale foarte in forma si cu DSammet, care din pacate nu mai are voce din 01-02, cea mai adev. a avu-to pe Theater of Salvation 99, nici ca va mai scoate cel putin cu Edguy ceva comparabil.

00:08 | 01 februarie 2011
c

Si mai adaug faptul ca la Romexpo e si foarte proasta si locatia si soundul si totul; tot acolo a cantat (oribil, ce sa cante ca n-vea niciun fel de voce) in iulie 08 si acum canta tot in iulie, 10; numai Accept ce au cantat acolo cat de cat bine, binisor si sonorizarea, dar nu deosebita.

01:14 | 01 februarie 2011
SICK IONELULUI

Nu e nevoie sa dai tu iarasi note si sa-ti exprimi parerile-ti deraiate,ca si tine!COVERDALE si WHITESNAKE au marcat istoria muzicii in mod evident,de o maniera incontestabila!Nu mai da tu cu piatra,deraiatule si bolnavule!Tine-ti parerile pentru tine,ca aberezi!E loc sub soare pentru toata lumea!Tu esti asa un radical ca UN FASCIST!!!Ce are AVANTASIA sau EDGUY cu WHITESNAKE sau COVERDALE,mai trepanatule?!?!Ca e terminat COVERDALE,toata lumea stie asta,dar TREBUIE SA RESPECTI un astfel de monument al muzicii!E o legenda vie omul asta,intolerantule!Fit-ar Helloween-ul si Avantasia si topurile si notele sa-ti fie in gat!!!YOU ARE SO SICK,DUDE!

13:08 | 01 februarie 2011
cavaleramaxx

Asa e,Sick!Respectul pentru arta e tot timpul,cu bune si rele! Nu poti respecta un Goia pe jumatate,nu poti asculta si aprecia un Vivaldi pt.anotimpuri,nu te poti ruga la Dumnezeu numai cat iti este greu.Nici Ozzy nu mai poate face un show ca in anii 80-90,nici maxx cavalera nu mai are voce de aur de pe arise,nici nightwish nu mai suna a nightwish dar respectul pt zeii astia vine din tot ce au facut nu din 3 melodii sau un album!Cine gandeste minimalist ca si CO,va ramane un minimalist si in ce face si in ce va avea de facut,de vazut ,de povestit,mai tarziu!

20:30 | 01 februarie 2011
BRAVO CAVALERAMAXX

Sincere felicitari pentru modul pertinent ,argumentat si de bun simt legat de destinul si soarta artistilor...care nu mai sunt trendy, si despre modul cum trebuie acceptat,apreciat si respectat,chiar perceput un artist!!Bine ar fi sa gandeasca ca tine si altii...spre deosebire de un paranoic ce se pretinde pe aici ca le cunoaste pe toate!Stiti la cine ma refer...

09:45 | 02 februarie 2011
co

Tampit esti matale; in primul rand n-ai minime cunostinte muzicale, Avantasia 2010 e cel putin 70% Whitesnake 87, de fapt la cateva zeci de clase peste sau ce ar trebui sa fie sau sa fi fost White, daca ai fi ascultat catusi de putin; e adev. ca e si altceva, f. putin Van Halen, ceva Helloween, ceva instr. f. putin sesizabil Iron Maiden, ceva Whitney Houston si chiar Meat Loaf, dar peste 70 % e Whitesnake, intr-o maniera impecabila marca T. Sammat, care de departe e unul din cel mai buni muzicieni dein Europa din ult. 15 ani; Coverdale nu e un f. mare as in istoria muzicii, un sg. album adev. a scos in cariera lui, 87, care e departe de a se compara cu Avantasia 10, restul prod. nu merita catusi de putin ascultate, f. putin 89. Helloween mentine fruntea sus de 25 ani, nu par a se fi epuizat, in 05, 07, 10 sunt mai buni decat au fost vreodata, tot respectul pt. acest spirit germanic, una din cele mai mari trupe din istoria metalului melodic, cu care Coverdale si Whitesnake nu s-a comparat vreodata nici la ungh. degetului mic. Referitor la concert, daca e terminat si e 0 si a mai venit in 08 fara sa poate sa cante, pt. ce mai vine din nou la Romexpo in iulie 11 ?

10:24 | 02 februarie 2011
c

Si Holograf in 90-00 ar fi trebuit sa fie ceea ce sunt Insania Stockholm in anii 2000, numai ca dif. e putin spus ca de la cer la pamant, inclusiv fata de ce a fost Holograf pana in 89.

11:13 | 02 februarie 2011
ABERATII MARCA IONEL

Vai de capul taun de trepanat!Or fi mai importanti obscurii aia de INSANIA STOCKHOLM decat DAVID COVERDALE si WHITESNAKE?!??!!?!Doamne,Doamne...cum te mai suporta pamantul!Tu nu iti dai seama ce cretinitati debitezi!OMULE-ESTI HILAR!!!Sau o fi SAMMET asta vreun geniu?!?!

18:32 | 02 februarie 2011
SICK IONELULUI

...sa spui ca David Coverdale a scos 1 singur album valabil cu WHITESNAKE-1987,trebuie sa fi UN MARE TAMPIT!Mai lasa-ma cu HELLOWEEN..iar ca AVANTASIA are ceve WHITNEY HOUSTON...m-ai rupt cu asta-DEFINITIV!Doamne cat esti de bolnav!Altceva nu am de spus!Doar ca :\"impecabila\" e doar imbecilitatea si prostia ta incomensurabila!Sick bastard!

20:20 | 02 februarie 2011
com

Bai tampitule, cine a spus ca Insania Stockholm sunt mai importanti in muzica decat Coverdale -Whitesnake ? Citeste corect si nu reinterpreta cum vrei tu; am spus ca Helloween sunt incomp. din toate punctele de vedere mult mai buni, inclusiv ca istorie decat o trupa si un personaj ce a scos un sg. produs discografic, care e terminat mental, muzical de peste 20 ani, chit ca a fost si prin Deep Purple, dar nu a spus nimic acolo. Pai daca esti tampit, asculta bine Runaway Train, ca tot refrenul pe tot parcursul piesei e total Whitney Houston, dar tu habar n-ai de muzica anilor 80 pop si metal, unde eu sunt cu siguranta unul din cei mai mari specialisti din tara in domeniu; Sammet canta pop-metal daca te intereseaza, ca si Helloween,rd sa ca si Def Leppard, Whitesnake, numai ca aia canta melodic hard rock, Sammet melodic heavy, iar Helloween melodic speed - in termeni de specialitate metalica, in fapt, in fond si in concret toata muzica asta e pop-metal; lucru mentionat esential de M. Weikath, ca are influente pop 80, care se resimt din plin 100% pe toate piesele, Abba (Helloween au si preluat piesa Lay All Your Love On Me, preluata si de Avantasia, nu in varianta melodic speed ca Helloween, ci melodic heavy ca si Gamma Ray - Its A Sin - Pet Shop Boys, ca dealtfel tot alb. 99, mai ales 97 care e total muzica de discoteca de la sf. anilor 80, bineinteles intr-o maniera mai metalica, adica pop-metal, melodic speed, ca de aia se si numeste asa), Queen, Beatles; Sammet are si vreo 4 piese gen Bon Jovi, una inclusiv pe 10, care ala canta pop-metal, adica mel. hard rock toata ziua (pop-metal toata ziua canta si Sammet).

20:29 | 02 februarie 2011
c

Asculta toata muzica pop 80 si apoi vb nu in necunostinta de cauza, sa auzi cata asemanare totala e intre asa ceva si Helloween, Gamma Ray pana in 99 si mai ales Avantasia, mai ales 10, care e cam 70% Whitesnake, ceea ce ar fi trebuit de fapt sa fie astia, dar si ceva Van Halen si pop 80 etc.

20:35 | 02 februarie 2011
Paul Slayer

Whitesnake este trupa care a realizat cea mai buna sinteza intre rock-ul anilor 70 si blues, totul pe fondul vocii lui David Coverdale. In Deep Purple Coverdale si Glenn Hughes au reinventat practic trupa (Hughes e la randul lui, pe langa calitatea de basist, unul dintre cei mai mari solisti vocali de rock cu influenta soul) si au scos albume memorabile, ca \"Burn\", \"Stormbringer\" si \"Come Taste the Band\" cu foarte subestimatul Tommy Bolin. In 2006 Coverdale inca era in forma - isi revenise dupa sincopa de la sfarsitul anilor \'90 - dar are o varsta si nu mai tine prea mult. Dar tot merita vazut, macar pentru feelingul pe care nu si l-a pierdut - cum se aude pe \"Good to Be Bad\", unde unele piese sunt clasice ale genului. Deci, welcome Whitesnake!

20:55 | 02 februarie 2011
c

God To Be Bad, un album notat f. bine de unii asa zisi redactori, mie nu-mi place, nu se compara nici pe departe cu 87, 89, album data 08 nu 06; bluesul nu-mi place, a scos un astfel de album, pros, in 97, cand a si venit in Romania; atunci inca poate mai merita vazut si l-am vazut la Palatului, dar in 08 si 11 nu. Alb. 84, 87, 89 si toate dupa 80, care sunt 0, in afara de 87 sunt pop-metal, mel. hard, nu e niciun blues. Mentionez ca si Malmsteen are pre,luata piesa Abba- Gimme, Gimme si are zeci de piese de pop-metal, ca si asta canta melodic metal. Dar de ce la o varsta si mai mare Halford e mai adev. ca in anii 80 si e unul din cei mai tari vocali din istorie ? De ceva vreme lumea muzicala a tot scris ca, Coverdale are probleme cu vocea.

00:00 | 03 februarie 2011
Ionel,Ionelule....nu mai bea baiatule!

Au,Ionele,au ce ma doare!Vai,vai,vai!Nu mai e nimic de facut!Esti pierdut!Continua sa ne amuzi,amice!Multumesc si bravo cum pui problema Paul!GOOD TO BE BAD e un album bun,un come back reusit!Dar,conaisseurul de serviciu,are alta parere!Deh,la nivelul lui,unicul neuron care mai palpaie,se manifesta agresiv!E amuzant tampitul nostru,bufonul de serviciu-omul care a ascultat TOATA muzica anilor 80...\"\"marele specialist\"\" !WOW!!!!E pierdut specimenul,oricum!

06:25 | 03 februarie 2011
..

Intre Good To Be Bad, un album foarte slab, deci nu slab sau mediocru si Avantasia 2010 e o dif. uriasa de f. mare. Ult. produs Coverdale e 89 si ala departe de 87. Nu intamplator pe VH! de cel putin 3 ani am vazut Lust A Little cu Avantasia, care sincer mie nu-mi place, aia e mult sub Bon Jovi, nu are catusi de putin leg. cu metalulu, fie el si melodic, dar asta doivedeste ultracomercialitatea lui Sammet in randul muzicii nemetalice, adica al celei comerciale de cu ttotuln alta factura; ori, intre Avantasia si9 Helloween care canta pop metal si Iron Maiden care canta heavy metal, chit ca si ala e melodic, dar ceva mult mai agresiv e o diferenta esentiala. De ce snobii, ca sa nu le zic altfel, prostii, nu vor sa recunoasca (ce sa recunoasca cand ei habar n-au de muzica) ca Lande care il imita urias pe Coverdale e la zeci de clase peste, incomparabil mult mai bun si ca voce, nu mai vb de muzica marca T. Sammet atat pe 08 Scarecrow, cat si pe 10, adica nici macar la nivelul 87-89 Coverdale nu se ridica la nivelul asta. Ati ramas nu retrograzi, dar habar n-aveti de muzica, e putin spus snobi.

06:37 | 03 februarie 2011
..

E vorba de Lost In Space 08 cu Avantasia pe VH1, dar mie nu-mi place, adica intre asta si muzica serioasa e o dif., seamana cu ceva Bon Jovi, dar e sub, insa avem o piesa totala, la indigo Bon Jovi pe Angel ..., inclusiv vocea, totul, cu mult mai buna, Blowing Out The Flame.

07:03 | 03 februarie 2011
..

Desi Sammet seamana f. mult cu Iron Maiden, inclusiv piesa Scarecrow, nu mai vb vocea sa per ansamblu, dar nu se ridica nici la capacitatea vocala nici la nivelul agresivitatii vocii lui Dickinson, inclusiv instrumentatia si ch. seamana mult la Edguy-Avantasia cu Iron Maiden, la Avantasia prea putin si cu ceva Helloween, pe 10 si cu ceva Van Halen si Whitesnake 80, dar Sammet canta incomp. mult mai popizat decat Iron Maiden si nu lipsesc, e adevarat putine piese de melodic speed marca Helloween.

07:34 | 03 februarie 2011
..

Muzica pop 80 si heavy metal 80 e muzica cu care am crescut; ascultam in 87-88 radio Osterreich, radio Zagreb si bineinteles la Europa Libera atat metronomurile si emis. rock metalice ale lui Radu Teodor, inca din 1984, cat si muzica de discoteca, pop a a lui Andrei Voiculescu si topurile si bineinteles la Vocea Americii, ca din fericire pana la sf. anilor 80, cel mult inceputul 90 se canta muzica de calitate in materie de discoteca, adica muzica pop de la sf. anilor 80, mai ales 87-88, dupa 90 muzica pop a disparut de pe aceasta planeta, fiind inlocuita cu grosolanii gen tehno, rap, dance, house, hip-hop, numai in metalul melodic se canta la indigo si in 2011 muzica anilor 80, absolut total neschimbata, poate chiar si mai evoluata, unde se canta pop-metal, dar exact popul anilor 80 total, inclusiv sau in primul rand Helloween, deci numai aici putem sa mai ascultam azi muzica pop 80, pt. ca seamana bine de tot cu ABBA, Blue System pana in 89 etc., nicidecum la asa numita muzica de discoteca, de peste 20 ani incoace. Si muzica s-a terminat oricum la sf. anilor 80.

07:41 | 03 februarie 2011
..

Dar sunt mii de trupe tinere marca Helloween de melodic speed, dar nu numai mel. speed, melodic metal in general ce canta muzica pop 80, adica pop metal, inclusiv Freedom Call, Insania Stockholm si multe sute si mii.

10:57 | 03 februarie 2011
NON STOP MADNESS

CUT THE CRAP,DUDE!YOU\'RE COMPLETELY WRECKED AND THERE ARE NO HOPES WITH YOU!ESTI DEVIAT COMPLET!Traiasta istoria metalului cu abrevieri,prescurtari,ani si date inexces,comparatii si analogii aberante si ilogice si-mai ales- limba romana MUTILATA TOTAL!Si,tine minte-MUZICA NU S-A TERMINAT!Creierul tau a expirat complet!

11:09 | 03 februarie 2011
GOOD TO BE BAD KICKS ASS

Iar WHITESNAKE-GOOD TO BE BAD este -100 % in top 3 BEST WHITESNAKE ALBUMS!Coverdale e terminat LIVE.. dar la varsta si excesele lui e chiar normal-insa albumul asta CHIAR ESTE INSPIRAT si bun!Compozitii solide,melodicitate placuta si interpretare TOP CLASS!Nu credeam sa mai aiba capacitatea sa scoata un material asa bun, modern chiar si valabil 100 %!Iar noul album FOREVERMORE-sunt convins ca nu va fi rau!SAMPLE-urile ce le-am auzit suna chiar bine!Muzicienii care au ars zeci de ani in rock si au dat omenirii multe albume de mare clasa,trebuie respectati si apreciati pentru tot ce au facut,chiar daca acum nu mai au verva si inspiratia din trecut!Sa-l vad pe SAMMET peste 20 de ani!Coverdale o arde de peste 35 de ani...asa ca..are un avantaj mare fata de papitzoiul ala de Sammet!E usor sa platesti muzicieni sa-ti cante muzica daca ai in spate o casa mare de discuri cum e NUCLEAR BLAST la AVANTASIA!Iar ca voce,sa fie cu aprdon,dar SAMMET chiar nu prea are voce!!!Despre JORN LANDE,pur si simplu nu-l copiaza pe COVERDALE,ci doar are vocea asemanatoare cu cea a lui Mr David Coverdale!La fel se spune ca vocea lui Lande seamana si cu cea a lui RONNIE JAMES DIO-A propos- DIO TRIBUTE-ul lui Lande este FENOMENAL!Asa ca,nu da intr-un monument al muzicii si mai plimba ursul cu aberatiile tale!Si nu mai jigni,ipochimenule!Vorba lui Nea Mitica de la Liga fata de ciobanul Becali-In afara de faptul ca l-am facut handicapat si retardat-nu l-am jignit!!!Asa si tu,nu mai jigni ca esti VARZA!

14:49 | 03 februarie 2011
..

Bai pustanule si incultule si afon, tu habar n-ai de muzica, nu cunosti si n-ai ascultat nici macar 1 la mie din muzica pe care am ascultat-o eu, cand ai avea 26 ani de metal in spate sa stai de vorba cu mine, care eu voi atunci poate peste 40 ani de muzica. Nu lovesc intr-un monument al muzicii, ca prichindelul asta al tau e mult prea departe spre a se compara cu adev. legende : F. Mercury, Blackmore, Gillan, Halford, Dickinson si multi altii, asa cum nu te compari nici tu cu mine; pe de alta parte am specificat ca a scos intr-adevar un sg. album bun in 87, dar de peste 20 ani nu mai are treaba cu muzica, asa cum toti cei de mai sus, in special Halford, Blackmore si Dickinson au si inca voce gigantica in cazul celor 2, poate ai auzit ca Halford la 60 ani are voce la fel ca la sf. anilor 70 - inc. 80, ceea ce e incredibil. Sammet e foarte slab acum ca voce, desi e bun si unul din cei mai buni din noua generatie, dar o voce abs. incredibila avea pe Theater 99, dupa 02-04 intr-adevar s-a cam dus cu vocea, dar nu e cazul lui Lande, care nu ca seamana cu Coverdale, e de o mie de ori mai bun decat a fost ala vreodata (80), ca acum oricum e terminat complet, iar ca muzica nu se compara muzica Avantasia cu Whitesnake, chiar si 87, nu mai vb de ce e de peste 20 ani; intr-adevar, ce canta Lande cu Masterplan, cu exc. 03 nu-mi place, nici solo - asta dovedind cine e autorul pieselor de mare rafinament tehnic, ale unei muzici de inalta tinuta, adica Sammet, care din pacate e f. slab dupa 99 cu Edguy, insa beton cu Avantasia, - desi seamana enorm cu Coverdale si nu numai cu el, reuseste sa aiba inflexiuni ale multor vocali de mare calibru, n-are niciun fel de treaba cu Dio si nu are cum sa semene cu el, poate Ripper vrei sa spui care e si el pe o piesa Avantasia 10, care seamana cu Dio. Faptul ca esti 0 in muzica o demonsteaza ca tu sustii ca nu s-a terminat muzica; s-a terminat de peste 2 decenii pe planeta asta, pt. oricine cunoaste muzica si miile de specialisti in domeniu la nivel mondial care sustin si demonstreaza acest lucru, exact ce aratai si eu mai sus, Helloween si alte mii de trupe de mel. speed si mel. metal, inclusiv Avantasia canta miliard la suta muzica anilor 80, Helloween n-au cantat niciodata altceva. Eu ma multumesc ca l-am vazut in 97 la Palatului, desi imi pare rau ca am fost si atunci, nu am fost in 08 si n-am ce cauta in 11, n-ai decat sa te duci, in loc sa vina ai adev. in Romania, vin numai rebuturi expirate si in putrefactie de peste 20 ani sau nulitati (Sabaton si multi altii). Stiu ca in 08 n-a putut canta deloc, ca-i lipseau corzile vocale, asa cum au spus cei care au fost.

23:01 | 03 februarie 2011
..

L-am vazut si pe Sammet cu Kiske, Lande, A. Somerville cu Avantasia pe 24.07.08 la Tg. Mures.

23:27 | 03 februarie 2011
NO WAY

Esti vrednic de mila,compasiune si dispret!Vai de capul tau!Nu polemizez cu un bolnav psihic!Adio,bestie cu chip de om!

16:33 | 07 februarie 2011
klausnake

Coverdale nu are decat sa vina si sa se beseasca pe scena si tot am sa merg la el,pentru ceea ce a facut de-a lungul anilor,in muzica. Si nu te mai da mare cunoscator de muzica,daca habar nu aveai ca albumele scoase de el cu Deep Purple sunt printre cele mai apreciate de colectionari,e de ajuns ce ai spus pana acum,esti vai de steaua ta. Si eu sunt iubitor de Lande si Avantasia,desi il preferam in Ark,acolo facea ceva total aparte,nu cu tristul de Sammet,care daca nu ar avea tona de muzicieni de-i canta in struna in proiectele lui,ar sta uitat cine stie pe unde. Hai pa,vezi sa nu dai in apoplexie,muzicianul lui tata...

23:37 | 07 februarie 2011
..

Ark e mult prea incomp. de 0 taiat ca sa se poata compatra la nivel de 1 la mie cu Avantasia, ar fi fost prea senzational pt. ei sa fie asa ceva, mie nu-mi place ce canta Lande, doar inflex. vocale, nepuse in nvaloare aproape deloc in Masterplan, intr-o muzica nu de buna calitate; tocmai, ca in Avantasia e etalarea impecabila a creatiilor marca T. Sammet. Referitor la prod. Deep Purple cu Coverdale, sunt printre cele mai proaste produse Deep Purple, inclusiv celebra Soldier of Fortune e oribil cantata de Coverdale, care mai e cantata de Blackmores Night s.a. Il mpoti compara p-asta cu Gillan ? Si in plus canta o muzica josnica de discareala proasta, care nu se compara cu muzicienii adevarati de metal.

10:52 | 08 februarie 2011
LUI HELLOWEEN si scuze MAX ROCK

Inceteaza ,dracu sa te ia de tembel ,bai Criveanule,cu imbecilitatile tale monumentale si prescurtarile astea stupide,pe care numai tu le folosestiNu ma mai pot abtine sa nu te dau dracului de panarama!!!!Esti o panarama si un retardat,un bolnav mental ce debiteaza tot felul de cretinitati,ineptii si enormitati!Asta le intrece pe toate...\"albumele lui Coverdale cu Purple sunt printre cele mai slabe\"...\"SOLDIER OF FORTUNE cantata oribil de Coverdale\"...BAI,BOULE...PE CE LUME TRAIESTI,ANIMALULE!!!!!!!!!!!!!Bai...ESTI REGELE IDIOTILOR!!!Taci bai fuckin moron,damn retarded......TACI!!!!Bravo Klausnake...ai dreptate...SAMMET ala are o casa mare de discuri in spata care ii plateste toti invitatii de pe albumele AVANTASIA!!!!Mai ceva...ce a facut LANDE la ARK este fructul musical al geniului lui Tore Ostby ,fost la CONCEPTION,un muzician inaintea timpului sau!ARK E CEVA 100 % ORIGINAL si de mare adevar!Bai,Ionele...nu ne mai aburi cu dejectiile tale,,,ESTI RIDICOOOOOOOL!esti prost!!!DISCAREALA E CREIERUL TAU...DE FAPT,NEURONUL ALA UNIC PE CARE-L MAI AI SI CARE MAI PALPAIE DIN GREU...Scuze MAX ROCK MAG ...dar nu mai pot cu tembelul asta!!!

13:13 | 08 februarie 2011
klausnake

Ark, pentru mine au fost una din cele mai originale trupe de au fost vreodata pe planeta asta si care daca aveau ce trebuie in spate faceau un mare \"pishu\" pe Dream Theater si alte chestii de gen. Iar primul album Masterplan,din punctul meu de vedere e capodopera,comparabil cu ce album Avantasia vrei tu,doar ca nu a avut aceeasi promovare.

14:38 | 08 februarie 2011
ARK RULZ

Asa e KLAUSNAKE!Subscriu TOTAL la ce afirmi despre ARK!Au fost fenomenali,totalmente ORIGINALI....iar cu o casa mare de discuri in spate ar fi facut mai mult!Ca originalitate erau clar peste DREAM THEATER,iar LANDE e clar superior lui LaBrie!Pacat ca nu au rezistat...Muzica lor este FENOMENALA!!!Lande este un super gurist...ai dreptate ,doar primul MASTERPLAN e meserie...in rest...urmatoarele sunt cam neinspirate,parerea mea....si compozitiile sunt cam mediocre!La ora actuala,JORN LANDE e in primii 3 vocalisti de rock ai lumii!Chiar si proiectul GENIUS al lui DANIELE LIVERANI mi se pare superior proiectului AVANTASIA!Si acolo sunt rupere de guristi...toate cele 3 volume,capitole..SUNT UIMITOARE!

23:01 | 08 februarie 2011
..

Problema e dramatica; ce sa faca o nulitate absoluta, care cant mai bine eu ca el, ca nu mai are corzi vocale, in aceeasi seara cu J. Priest ? Unde sa ma bag in timpul concertului astuia pt. a-i putea vedea pe zeii heavy metalului ? (apropo, alti imbecili ce seamana cu voi toti astia de mai sus, care se autodefinesc zeii heavy metalului, numai ca ei nu se compara nici la unghia degetutlui mic de la piciior cu J. Priest, si mai si cu Primal Fear, Hammerfall si multi altii - Manowar, numai aia au 2 imbecili, din care unul polemizeaza grosolan pe scena si e absolut total incult si seamana total cu voi toti astia de mai sus ce polemizati si sunteti niste inculti si afoni, total pe dinafara de muzica).

12:13 | 09 februarie 2011
klausnake

=))=))=)) La cat esti de retardat,sincer,nu cred ca vrem sa te vedem pe scena,indiferent cat de maret vocalist ai fi,ca esti maret tare,daca tu canti mai bine decat \"nulitatea\" care totusi a facut istorie. Sincer,e ultimul post care-l fac aici,m-am plictisit de tine si de cunostintele tale pline de adevaruri absolute despre muzica. Pentru ARK RULZ: ce zici de Ayreon,daca tot vorbim de proiecte geniale?:D

19:34 | 09 februarie 2011
ARK RULZ pentru KLAUSNAKE

Ceau KLAUSNAKE!ARK RULZ aici!Trepanatul asta de Criveanu este un dement care trebuie complet ignorat!Omul e bolnav psihic,sa avem intelegere pentru o persoana grav deraiata mental!Si eu mi-am propus sa nu-l mai combat,pentru ca nu am cu cine !Amicul E DEMENT!Legat de AYREON-da sunt super!Lucassen este un mare muzician,are si asta multe cunostinte in muzica si o casa mare de descuri in spate,si mi se pare SUB TOATE ASPECTELE MULT SUPERIOR proiectului AVANTASIA!E mai prog...mai metal...e mai bine facut si componistic e clar o clasa peste mediocrul de SAMMET!In general imi plac operele rock...GENIUS,NIKOLO KOTZEV-NOSTRADAMUS,AINA...chestiile bombastice si cu diferiti vocalisti!Din toate,cel mai mult imi place proiectul lui Daniele Liverani-GENIUS!La AYREON este deja o reteta verificata...Preferatul mei este THE HUMAN EQUATION!!!ARK su fost uimitori si tare am regretat despartirea lor...Erau ceva zvonuri de o reuniune pentru un al 3-lea album...nu stiu mai mult?!?!Si albumul solo al lui JOHN MACALUSO UNION RADIO-este impresionant!Aduce mult cu ARK,de unde imi dau seama ca si el avea un mare cuvant de spus acolo!Asadar sa-i oferim amicului Criveanu o urare din inima de FUCK OFF ,si sa ignoram specimenul...ok?Numai bine!Mai scrie.


Nume:


E-mail (nu va fi publicat):


Comment:


Anunta-ma cand se raspunde la comentariul meu

Introduceti codul din imaginea alaturata:
  Cod de verificare



Facebook MySpace Youtube

VIP:

Cumpara bilete la concerte

Concerte: