Desant – Reactia trupei dupa concertul de la Bucuresti

Trupa timisoareana DESANT a deschis concertul Kempes & Rezident Ex de la Arenele Romane din Bucuresti, vineri 21 septembrie 2012.
Cronica concertului poate fi citita AICI.

Ajunsi la Timisoara trupa a facut unele declarati, in exclusivitate pentru site-ul Maximum Rock:

Vlad Toma – clape:
„Am fost placut surprins de faptul ca publicul s-a strans intr-un numar mare si a cantat alaturi de noi. Desi multi nu ne cunosc atat de bine, ne-au primit cu entuziasm si asta a contat cel mai mult. Nu ne-am dorit decat sa le oferim un show pe care sa-l tina minte mult timp si sper ca am si reusit. Eu, personal, m-am simtit excelent pe scena, iar atmosfera intregului concert fost minunata. Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia de a canta pe aceeasi scena pe care au urcat nume sonore ale muzicii internationale.”

Tibi Saulescu – chitara:
„Am fost placut impresionat de modul în care publicul ne-a primit. Energia si buna-dispozitia din fata scenei am resimtit-o si noi. Consider ca pentru asta suntem datori publicului bucurestean sa revenim cat mai curand. „

Mihai Dobrescu – tobe:
„A fost o onoare pentru mine sa cant impreuna cu formatia la Arenele Romane, locatie care a gazduit de-a lungul timpului multi dintre „greii” muzicii mondiale, de la Gillmore pana la Dream Theater…Chiar daca vremea nu a fost foarte generoasa, dupa prima piesa ne-am incalzit si sper ca am reusit sa transmitem acest lucru si publicului prezent. M-am simtit excelent pe scena, si chiar daca publicul nu ne cunoaste inca piesele, m-am bucurat sa aud oamenii cantand impreuna cu noi „Joc de Noroc”, „Noua Vieti” si „E doar o Amintire”. In final, totul a iesit bine si ne-am relaxat la Club Ageless cu cateva beri si povesti impreuna cu prietenii. De abia astept sa incepem turneul de lansare al albumului nostru si sa ne revedem cu publicul care ne-a sprijinit! Pana atunci, piesa noastra „E doar o Amintire” va fi disponibila intr-o variante de FREE Download pe site-ul nostru www.desantrock.ro si pe retelele de socializare Facebook, MySpace si YouTube. Be ROCK with DESANT!”

Alin Achim – bas:
„Din puctul meu de vedere a fost o seara extraordinara! Practic, in cadrul acestui eveniment a avut loc concertul de lansare a trupei Desant si totodata, un preview al primului nostru album, „Joc de Noroc”, pe care il vom lansa in acesta toamna. M-am bucurat sa ma reintalnesc cu Kempes cu care am fost coleg in Cargo timp de 6 ani si cu multe alte persoane dragi noua, care chiar daca nu ne-au spus direct ca ne sustin, am simtit asta prin prezenta lor acolo. Publicul a fost la inaltime si respect faptul ca un numar atat de mare, au cumparat bilete la acest spectacol. O sa ne revedem curand! m/

Alex Anka – voce:
…pai eu ce sa mai spun? Cam toate au fost spuse … Concert super, public super, cantare super, in rest subscriu la ceea ce au spus colegii mei !

O galefie foto de la concertul de la Bucuresti se poate viziona AICI.