Guns N’Roses ofera piesa „Sweet Child O’ Mine” pentru un spot publicitar

131 vizualizări

GUNS N’ROSES si-au oferit legendara piesa „Sweet Child O’ Mine” pentru un spot publicitar Johnson & Johnson.

Melodia este reorchestrata cu un cor de copii si suna foarte delicat. Mesajul reclamei este unul pro-familie iar riffurile bestiale din bucata originala nu se prea potriveau.

Daca stati prost cu inimioara, va sfatuim sa nu urmariti videoclipul de mai jos pentru ca s-ar putea sa va tasneasca lacrimile din ochi ca apa dintr-o fantana arteziana defecta.

Johnson & Johnson cauta sa reafirme brandul ca unul destinat familiei intregi. Compania vrea sa le aminteasca neaparat consumatorilor ca dragostea este liantul principal in viata si ca aceasta vine la pachet cu grija fata de cei iubiti.

Corul care a prestat melodia se numeste „Capital Children’s Choir” si este localizat in Londra. Melodia a fost inregistrata in 2008 si poate fi ascultata separat de spot AICI.


Comentează primul

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată.


*