Trupa extreme metal Behemoth din Polonia a lansat videoclipul oficial al piesei Once Upon A Pale Horse. Clipul a fost regizat de Grupa13 și are animația realizată de Anton „strss893” Pavsyuk.
Once Upon A Pale Horse este preluat de pe cel de-al 12-lea album de studio al trupei Behemoth, Opvs Contra Natvram, care a fost lansat în septembrie anul trecut. LP-ul a fost descris anterior într-un comunicat de presă ca fiind „o reamintire dură a rebeliunii, individualității și autoexprimarii neclintite pe care opera fenomenală a celor de la Behemoth le pătrunde, modelată de o viziune literară asupra lumii”.
Opvs Contra Natvram este un album cu coperți duble, fiind disponibil atât pe alb, cât și negru, și a fost lansat într-o serie de formate fizice concepute de Bartek Rogalewicz.
Behemoth tocmai a început turneul european The Deathless Svmmer. De asemenea, formația poloneză va cânta în cadrul festivalurilor Download, Hellfest, Graspop Metal Meeting, Sweden Rock și multe altele. Vor mai avea concerte ca headlineri împreună cu Hypocrisy, Vended, Imperial Triumphant și Gaerea.
Într-un interviu recent solistul Adam „Nergal” Darski a vorbit despre dorința lui de a face Opvs Contra Natvram „să sune foarte organic”, mai ales în comparație cu predecesorul album, I Loved You At Your Darkest, din 2018. El a spus: „Fiecare trupă din zilele noastre, efectiv fiecare trupă – heavy metal, thrash, death, de orice gen declară că a reușit să obțină un sunet organic. Ascultând acele discuri vă spun, că nu este nimic organic în aceste albume. Nouăzeci și nouă la sută din înregistrări, sună robotizat. Fiecare clic, fiecare lovitură, fiecare parte a discului este exact la fel. Nu este organic.”
Nergal adăuga: „Organic este atunci când muzica fluctuează, când există dinamică, când merge în sus și în jos. De aceea l-am luat pe Joe Barresi pentru a mixa LP-ul. Îl cunoașteți pentru colaborările lui cu Nine Inch Nails, Queens Of The Stone Age, Monster Magnet, Slipknot… Practic, rock trupe, trupe mainstream. Și face mixaj în stil vechi. Nu folosește Pro Tools. Adică folosește Pro Tools, dar apoi, când termină cu o melodie, trage în jos toate butoanele și începe de la zero. Când îi spui, hei, dar am vrut să fac câteva ajustări în piesa precedentă, răspunde: îmi pare rău, s-a terminat. Trebuie să plătești din nou pentru tot. Așa că atunci când este gata, s-a terminat. Nu te duci la nesfârșit și corectezi, ceea ce este frumos. În urmă cu douăzeci, treizeci de ani, s-a făcut așa.”
El a continuat: „„Zilele astea, poți face al naibii de multe lucruri perfecte până la punctul în care nu le poți asculta. Pentru că perfecțiunea face ca lucrurile să fie plictisitoare, imperfecte și foarte neinteresante. Trăiește, nu este perfect; de aceea este atât de interesant. Așa că de ce să faci lucruri care sunt al naibii de lustruite? Nu înțeleg, mai ales în cazul metalului extrem. Trebuie să fie al naibii de ciudat, trebuie să fie periculos. Unde este factorul de pericol? Așa că am vrut neapărat să aduc factorul de pericol înapoi la muzica noastră. A fost prezent, dar poate acesta este discul unde este cel mai prezent vreodată.”
Lasă un comentariu